Ilustratii de Mihail Cosuletu"Daca este incetatenita ideea ca scriitor adevarat este doar acela care are o voce usor recognoscibila in orice carte a lui, imi place sa cred ca am scris carti pe voci atat de diferite, incat sa fiu considerat un diletant, un debutant cu fiecare volum publicat. Asta fiindca niciodata n-am crezut ca vocea mea e importanta, ci mai ales vocea literaturii, iar uneori exista mai multe voci chiar in interiorul cate unei singure carti pe care am scris-o.In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
"Daca este incetatenita ideea ca scriitor adevarat este doar acela care are o voce usor recognoscibila in orice carte a lui, imi place sa cred ca am scris carti pe voci atat de diferite, incat sa fiu considerat un diletant, un debutant cu fiecare volum publicat. Asta fiindca niciodata n-am crezut ca vocea mea e importanta, ci mai ales vocea literaturii, iar uneori exista mai multe voci chiar in interiorul cate unei singure carti pe care am scris-o.In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
"Daca este incetatenita ideea ca scriitor adevarat este doar acela care are o voce usor recognoscibila in orice carte a lui, imi place sa cred ca am scris carti pe voci atat de diferite, incat sa fiu considerat un diletant, un debutant cu fiecare volum publicat. Asta fiindca niciodata n-am crezut ca vocea mea e importanta, ci mai ales vocea literaturii, iar uneori exista mai multe voci chiar in interiorul cate unei singure carti pe care am scris-o.In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
Ilustratii de Mihail Cosuletu
"Daca este incetatenita ideea ca scriitor adevarat este doar acela care are o voce usor recognoscibila in orice carte a lui, imi place sa cred ca am scris carti pe voci atat de diferite, incat sa fiu considerat un diletant, un debutant cu fiecare volum publicat. Asta fiindca niciodata n-am crezut ca vocea mea e importanta, ci mai ales vocea literaturii, iar uneori exista mai multe voci chiar in interiorul cate unei singure carti pe care am scris-o.
In Bilete de sinucigas cred ca sunt cele mai multe voci, nu doar din ce am scris pana acum, ci din tot ce voi fi scris vreodata. Si asa cred ca e cel mai potrivit sa fie citita cartea aceasta: ca o suprapunere de voci individuale care formeaza un singur si mare strigat, o ultima soapta."
T.O. BOBE s-a nascut in 1969 la Constanţa, a absolvit Facultatea de Litere a Universitaţii din Bucuresti si a fost magaziner in portul Constanţa, secretar literar la Teatrul Mic din Bucuresti, redactor si scenarist de televiziune, copywriter, iar in prezent este scriitor liber-profesionist. Volume individuale: Bucla (Univers, 1999; Humanitas, 2015), Darul lui Mos Craciun (Humanitas, 2003, 2011, 2017), Cum mi-am petrecut vacanţa de vara (Polirom, 2004, 2007; Humanitas, 2011), Centrifuga (Polirom, 2005), Contorsionista (Humanitas, 2011), Cartea neispravirii (Humanitas, 2019). A participat la mai multe volume colective si este prezent in antologiile Experimentul literar romanesc postbelic (Paralela 45, 1998), Best Of. Proza scurta a anilor 2000 (Polirom, 2013), 111 cele mai frumoase poezii de dragoste din literatura romana (Nemira, 2016). Volumul Bucla a fost tradus in limbile germana si engleza, iar fragmente din Cum mi-am petrecut vacanta de vara si Contorsionista au aparut in reviste sau antologii in engleza, germana, franceza, polona, croata.